15 września wystartowała kampania wizerunkowa Radia VOX FM pod hasłem „VOX robi dzień dobry”. Jej uzupełnieniem będą akcje niestandardowe i eventy dla słuchaczy.

Kampania pozycjonuje Radio VOX FM jako stację pełną optymizmu, dobrej energii, pozytywnych emocji i będącą zawsze blisko słuchaczy.
„Muzyka, którą gramy w Radiu VOX FM, jest unikalna i bez wątpienia nas wyróżnia. Ale to, co naprawdę buduje więź z odbiorcami to emocje – energia, optymizm i poczucie bliskości. Dlatego codziennie od samego rana pozytywnie nastrajamy słuchaczy, a w kampanii podkreślamy przede wszystkim, jaką atmosferę tworzymy i jaką radość dostarczamy każdego dnia” – mówi Agnieszka Piosik, Dyrektor Promocji Radia VOX FM.
Kampania obejmuje telewizję (Polsat i jego kanały tematyczne, TV Puls), outdoor (billboardy i reklama na autobusach w Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu i Wrocławiu), internet oraz kina. Za kreację i planowanie mediów stacja odpowiada we własnym zakresie.
Uzupełnieniem kampanii będą konkursy, akcje niestandardowe i mini-eventy dla słuchaczy w miastach w całej Polsce. Pierwszym z nich był konkurs „VOX robi dzień dobry w Energylandii”, w ramach którego stacja zaprosiła w miniony weekend 40 słuchaczy do parku rozrywki w małopolskim Zatorze. Zaplanowano tam szereg atrakcji, w których brali też wszyscy prezenterzy VOX FM.
Radio VOX FM to najpopularniejsze radio ponadregionalne w Polsce. Udział w czasie słuchania wynosi obecnie 3,9% i jest to najwyższy wynik stacji od ponad 6 lat. VOX FM jest też liderem pod względem czasu słuchania wśród wszystkich stacji ogólnopolskich, ponadregionalnych i sieci radiowych w kraju. Średnio każdego dnia Polacy spędzają z VOX FM ponad 3 godziny (184 minuty).
Radio VOX FM nadaje naziemnie w 22 miastach Polski, stacji można też słuchać na voxfm.pl oraz w aplikacji mobilnej.
dane słuchalności: Radio Track, Kantar Polska / Adres:Media, 06-08.2025
Kontakt
Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager Grupy ZPR Media
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62